Plys og venner som baby'er-kage


Denne kage er til dejlige lille Magnus som blev døbt idag i Roskilde Domkirke - et stort tillykke herfra:) Det var lørdags gudtjenesten og i forhold til børn er denne korte udgave virkelig fantastisk.

Magnus'es forældre havde ønsket sig en dåbskage med bogstavs-klodser, og derudover havde jeg frie hænder til design:)

Nu hvor det var en dåbs fest valgte jeg at modellere Peter Plys og venner i baby udgave:) ... og så selvfølgelig med en UEFA/ Champions League fodbold. Af alle ting var det fodbolden der imponerede min mand mest da han så mig modellere igår - nok mest af alt fordi jeg aldrig ser fodbold og så alligevel vidste hvordan bolden så ud. :) ... beviser vist at der er ALT for meget fodbold og fodbold reklamer i TV!!!!

Farveguide til figurer finder du her.

Fyld:
Chokoladekage med hindbær og blåbær mousse, smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med Wilton Fondant.

Endnu engang stort tillykke til Magnus fra Fadder og Co:)

Kommentarer

  1. Hvor er den altså bare nuser! Jeg MÅ snart lære at modellere! :D

    SvarSlet
  2. Endnu en rigtig flot kage Lise! :)

    SvarSlet
  3. Tak skal i have:)
    Agnethe: der kommer snart nye tutorials, liiiiige efter scandinavian cake show:)
    Håber i alle har haft en fantastisk weekend:)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial