Bryllupskage til Louise


Denne bryllupskage lavede jeg til Louise som jeg har kendt siden gymnasiet hvor vi læste kemi sammen, og senere mødtes vi igen da vi læste medicin i København, så vi har fulgt hinanden rigtig længe:)  Jeg var rigtig glad for hun spurgte mig om jeg ville lave hendes bryllupskage, for selvfølgelig ville jeg gerne det. Louise ønskede sig simpel pynt, så dette blev resultatet:)

Materialer:
Blomster og blade: Wilton fondant blandet med tylose.
Afslutningsbånd: Råhvidt silkebånd, hvor jeg fandt et klæb-selv blomsterbort som jeg påsatte bagefter. Silkebåndet er limet fast bagpå med tyloselim (se opskrifter).
Fadet er en 1 cm tyk cakedrum købt hos deleukstetaartenshop.nl.

Indholdet:
Øverste etage: hindbærmousse, choko-mokka-creme, lyse bunde.
Mellemste etage: Passionsfrugtmousse, hindbærmousse, lyse bunde samt et lag makronbund.
Nederste etage: Blåbærmousse, choko-mokka-creme, choko-marcipan bunde.
Kagen er smurt op med chokolade smørcremen (se opskrifter) og overtrukkket med hvid Wilton fondant.

Kommentarer

  1. Super smuk kage. Flotte blomster. Dejligt med forskellige kager, så bliver man nødt til at smage alle 3 :D

    SvarSlet
  2. Virkelig virkelig flot og elegant kage... super god ide med borten. I love it :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial